Generalforsamling & Nytårskur

January 17, 2018

2018 startede som traditionen tro med en generalforsamling i JCI Sønderborg. En generalforsamling der dog havde fået et lille løft, da der også var indbudt til Nytårskur, hvor det jo naturligvis hører sig til at være klædt i galla. Så iført ny pudsede sko, strøgne skjorter og flotte kjoler, sagde vi tak for 2017 og velkommen til 2018 - Lidt kongelig har man da lov at være.

Scandic lagde igen rammerne til denne årlige begivenhed, hvor aftenen startede ud med spisning og netværk. Herefter åbnede dette års LP Marianne Godballe generalforsamlingen.

Afgående LP (PP) Malene R. Christensen fremlagde beretningen fra det forgangne år, hvor overskriften var ”fra vækst til stabilitet” og gennem året er kendskabet til JCI’s muligheder og tilbud bl.a. blevet udforsket. Lige ledes blev regnskabet for 2017 præsenteret ved revisor Jan Helbo.

Herefter blev stafetten givet videre til dette års LP Marianne Godballe, som præsenterede handlingsplanen og de overordnede rammer for det kommende år. Budgettet blev ligeledes præsenteret og stemt igennem.

2018 byder på 4 fokusområder i JCI Sønderborg: Professionel ledelse | Kommunikation, der larmer | Et skarpt produkt |Stolte medlemmer

Da generalforsamlingen var vel overstået var bestyrelsen vært ved nytårskuren, hvor aftenens overraskelse var bobler og kransekage efterfulgt af undervisning i lancier ved Danselærer Alex Højlund.

Vi havde også glæden af at byde velkommen til et nyt medlem, Jesper T. Simonsen som er  Projektchef ved Elektrikeren Sønderborg A/S

Som en hver anden god fest sluttede den officielle del af aftenen af med en dans til klassikeren ”Volvo B18”, hvilket var til stor glæde for mange.

Det var efterfølgende tid til gode grin og netværk inden der blev takket af for 2018’s første afdelingsarrangement.

Tak til afgående LP Malene R. Christensen og velkommen til LP Marianne Godballe

Vi ser frem til et spændende og udviklende år i JCI Sønderborg.

Seneste indlæg

December 14, 2018