Generalforsamling Region Syd og indslag fra Chris Schack Noesgaard

February 4, 2019

Der blev afholdt Generalforsamling for Region Syd i gode rammer i Frøs Arena, Vojens, hvor alle regionens afdelinger var repræsenteret med hver deres Local Presidents (formænd).

VP-O (regionsformand) for 2018 Mads Philipsen afgav beretning om et godt år, derefter blev regionsformandskæden flyttet til VP-O for 2019 Marianne Dahl Godballe ved hjælp af Local Presidents. Det er tradition, at afdelingernes Local Presidents sammen flytter kæden fra afgående VP-O til den nye VP-O.

Derefter fremlagde Marianne sin handlingsplan, som blev stemt igennem efter enkelte rettelser.

Efter en veloverstået generalforsamling fik Chris Schack Noesgaard fra Adapto ordet. Chris gjorde os klogere på det at "være en god leder," herunder hvordan man skal kommunikere med sine medarbejdere og have fingeren på pulsen.

Det er vigtigt at stå ved sine ord som leder, men at ord ikke er nok - der skal handling bag ordene. Udtrykket "min dør er altid åben" høres tit på arbejdspladser, men der ses ofte eksempler på at medarbejdere ikke får den ønskede hjælp til trods for den åbne dør. Derfor tager en god leder action og går i dialog med sine medarbejdere og derved skaber bedre trivsel på arbejdspladsen.

Et inspirerende indslag, som vi JCI'er lærte meget af.

Seneste indlæg

December 14, 2018